Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Kl. 00.05 - shorts, t-shirt og tøfler!
B43C61B0-0C45-4F86-A88C-8F74391361DF.jpeg
 
Når jeg så prisen på ny fjernkontroll til garasjen, så søkte jeg etter alternativer og fant BMWs homelink integrert i speilet. Programmerte den mot garasjeporten. Sykt praktisk - og billig. :)

Som en vis mann en gang sa. Det beste i livet er gratis!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Når jeg så prisen på ny fjernkontroll til garasjen, så søkte jeg etter alternativer og fant BMWs homelink integrert i speilet. Programmerte den mot garasjeporten. Sykt praktisk - og billig. :)

Sjekket eBay? Har bestilt flere derfra. De fleste går på 433-ish mhz om jeg ikke husker helt feil?
 
Sjekket eBay? Har bestilt flere derfra. De fleste går på 433-ish mhz om jeg ikke husker helt feil?
Takk. Vurderte det, men når dette gikk enkelt å programmere i de originale knappene i innerspeilet - så blir det så integrert og enkelt at jeg da var i mål. :)
 
Lat dag med vandring på Tjuvholmen. Trakk litt på smilebåndet over at 95% av de ute til lunsj stilte i samme antrekk; lyseblå skjorte uten jakke. Overhodet ikke noe galt i det, men komisk, all den tid hvor vi «voksne» klager over at ungdom nærmest går i uniform...

Videre fikk jeg siklet litt på diverse båter utenfor the Thief. Å, den som hadde hatt en Riva Rivarama...
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir