Hublot-tråden

Hatt denne til salgs en uke og kan bekrefte at det er stille marked på Hublot fronten! Trekker annonsen og prøver igjen i mai! Men tilbake til klokken,hadde ikke trodd jeg kunne bære en 48mm King power men etter noen dager digger jeg størrelsen! Tror nå alle kan bære omtrent hva som helst de er komfortabel med! Rå klokke! Vis vedlegg 189384
Breitling og Rolex i 44mm ble fort stort og tungt. Hublot derimot har en rå comort
 

korrekt tidsanvisning har alltid fascinert meg. Selv når den kommer drevet av elektronikk kan den være verdt å ha respekt for. Jeg liker at produsenter vi vanligvis forbinder med klassisk mekanikk utforsker det batteridrevne område. Om jeg ville kjøpt denne? Nok ikke men kvalitet er kvalitet uavhengig av form. En kan si hva en vil om quartz men GS9f er og blir svært godt og bestandig håndtverk.

Med Art of Fusion som ledetråd passer det godt å forene det klassiske med det moderne
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjolsen
Linken til Hublot er vel ikke all verden, men anbefaler alle å se denne uansett. Hublot har visstnok gjenskapt det.
Hva man drev med i Hellas en stund før noen hadde gått på vannet er fascinerende for å si det mildt.
 
  • Elsker
Reaksjoner: Bjolsen
E0DA9EA6-1D4D-4306-B291-2771EAEC606B.jpeg

Husker det var så mange som mente at Hublot hadde stjålet designet sitt fra ap roo! Hadde DU sett forskjell???
 
Da var det på tide å bytte ut Rolex (sub) med en Hublot - har alltid likt det sportslige designet. Ser lit på en BigBang (stål) 41MM. Jeg kan null om Hublot, er det noe man bør være obs på før man kjøper dette. Ser det er litt skepsis rundt ETA urverket.....Takk for alle innspill...
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjolsen

Om jeg kunne fått skriftlig at;

a) Batterikapasitet på sikt ville blitt dramatisk bedre og

b) Alle fremtidig oppdaterte moduler ville passet i kassen

så kunne dette vært veldig gøy faktisk. Og jeg ser på meg selv som gammeltestamentlig i mange henseender.

Og så har det heller aldri skadet med litt elektrokrydder i markedsføringen heller.

Ok, kjør hat!
 
  • Haha
Reaksjoner: GrimReaper
Nå er ikke jeg helt på skinn som materiale verken som rem eller som en del av skiven. Men at allmuen snart må ta Hublot på alvor når det kommer til kassebygging og inhouse-verk det er sikkert!
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjolsen
Har hørt at flere ikke liker Hublot. Hva er grunnen?

For min del er det fordi jeg er gammal og konservativ i smaken, flaska opp på; jante lov, skandinavisk design og less is more. Da blir ting som Hublot, Frank Muller og Invicta litt for tung kost. De er for store, for glorete og for dyre.
 
Redigert: