Sigarer og lightere

IMG_20200531_213516.jpg
 
Jeg vil svare at Quintero er helt grei, kunne gjerne hatt mer substans i smaken...

Er greie til nybegynnere...men kommer litt til kort.. terningkast 3 :)
Ville bare oppdatere og si at jeg gav Quintero en ny sjanse. Kjøpte en eske med Brevas som jeg nå er halvveis inn i. Disse var overraskende gode. Kanskje disse var bedre oppbevart enn de første jeg kjøpte. Hvem vet. Uansett kan jeg absolutt se for meg at jeg kjøper flere av disse sånn det ser ut nå.
 
  • Liker
Reaksjoner: Steiniz og Raymond75
Humidoren er straks tom!
Kjøpetips tas i mot med åpne armer:D
Bestiller hos Augustos nettbutikk.

Preferanser
-Liker å røyke ~60min i én setting. Ingen intervall-røyking av svære stogies over en hel kveld
- ring gauge < 56
 
Humidoren er straks tom!
Kjøpetips tas i mot med åpne armer:D
Bestiller hos Augustos nettbutikk.

Preferanser
-Liker å røyke ~60min i én setting. Ingen intervall-røyking av svære stogies over en hel kveld
- ring gauge < 56
Montecristo nr. 4 kan anbefales selv om de er små. Ellers kan jeg anbefale robustoen Partagas serie D nr 4 og en annen robusto fra Ramon Allones (ser ut som de ikke har den lenger) og Quintero Favoritos.
 
Redigert:
Humidoren er straks tom!
Kjøpetips tas i mot med åpne armer:D
Bestiller hos Augustos nettbutikk.

Preferanser
-Liker å røyke ~60min i én setting. Ingen intervall-røyking av svære stogies over en hel kveld
- ring gauge < 56
Jeg bladde gjennom nettbutikken til Augusto og kan legge til disse som jeg synes er bra (begynner å bli en del nytt som jeg ikke har prøvd også der nå):

Flor de Las Antillas Robusto

Don Pepin Blue Robusto

Bolivar Belicosos Fino

Cornelius & Anthony Mistress Robusto

H Upmann Magnum 46

Rocky Patel Decade Robusto
 
Siden dette er en generell tråd, så legger jeg til dette bildet. Fant denne glemte boksen i dag under flyttepakking. Mange vil nok si at Jose L. Piedra er søppel, men dette kunne vært en fin begynnerpakke. (Hygrometeret gikk ned før jeg fikk knipset, var på 71 etter fire år!)
IMG_3418.JPG
 
Peneste jeg har sett og kåret til Worlds best Cigar i 2018, men vi erfarne gutta var ikke enig. Muligens litt i tørreste laget, selv om jeg har lagret dem i 65-68 % siden februar.
Får gi den en sjanse igjen neste år.
F1AD7593-39A6-49FE-A696-5B376CA19F65.jpeg