Hva skjer med Rolex og levering?

18EDAF16-9B9D-44DD-821A-852AB391CA61.jpeg
 
Hei:)

Sender Rolex ut klokker i det hele tatt nå?Er det noen som kan spå ca økning pga kronekurs? I disse tider er det å kjøpe ny klokke ikke det viktigste, men har blitt forespeilet en Pepsi i april, og noen lyspunkter i denne tiden er det jo greit å ha:rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: SpeedmasterPepsi
Går rykter om 10-15% økning fra 1.april. Vi får se. Norge fikk en solid økning 1. januar så kanskje det blir mindre eller rett og slett ikke noe :cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Asahi
Urmaker Bjerke stanset i går midlertidig all salg av Rolex, Tudor og Patek Philippe grunnet Covid19 og valutasvingningene.
Dette gjelder også de som har uavhentede klokker som allerede ligger i butikken og venter.

Hyggelig av dem å la kunden ta risikoen for valutafall. Fikk levert (og betalt) en bil for en ukes tid siden til langt mer penger uten at temaet i det hele tatt kom opp, men så er jo Bjerke tross alt Bjerke, og eierne må ha til pomade i håret.
 
Urmaker Bjerke stanset i går midlertidig all salg av Rolex, Tudor og Patek Philippe grunnet Covid19 og valutasvingningene.
Dette gjelder også de som har uavhentede klokker som allerede ligger i butikken og venter.
Se det, da hadde jeg rett i å følge min ''ryggmargfølelse' 'og umiddelbart hente ut min vakre TT ''Bluesy'', som var på 1 års garantikontroll hos Bjerke, rett etter at skoler stengt og alle arrangement etc. var stoppet

Det var tidlig lørdag morgen og det var underlig å gå langs Karl Johan uten å se mer enn en håndfull mennesker. Stakk innom Ferner Jakobsen. ..dødsstille, betjeningen virket desperate i blikket.

Og for å forfølge min ovennevnte ''ryggmargfølelsen''
Tipper før eller under Påske, vil vi bli nektet å gå ut. Matbutikker vil stenge, og man kan kun gå ut 1 gang i uken, under en slags organisert kontroll av myndighetene, for å handle matvarer.

M.a.o. Det private næringsliv vil bli destruert! Folks private økonomi vil kollapse

Hva blir neste?
Myndigheten tar over det som er av viktig samfunnsnyttige private bedrifter og setter oss borgere på ''borgerlønn''. En ''lønn'' med satser fra middelhavsområdet?

Det forteller min ''ryggmargfølelse' meg :(
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Klokkegutt og Ivar
Se det, da hadde jeg rett i å følge min ''ryggmargfølelse' 'og umiddelbart hente ut min vakre TT ''Bluesy'', som var på 1 års garantikontroll hos Bjerke, rett etter at skoler stengt og alle arrangement etc. var stoppet

Det var tidlig lørdag morgen og det var underlig å gå langs Karl Johan uten å se mer enn en håndfull mennesker. Stakk innom Ferner Jakobsen. ..dødsstille, betjeningen virket desperate i blikket.

Og for å forfølge min ovennevnte ''ryggmargfølelsen''
Tipper før eller under Påske, vil vi bli nektet å gå ut. Matbutikker vil stenge, og man kan kun gå ut 1 gang i uken, under en slags organisert kontroll av myndighetene, for å handle matvarer.

M.a.o. Det private næringsliv vil bli destruert! Folks private økonomi vil kollapse

Hva blir neste?
Myndigheten tar over det som er av viktig samfunnsnyttige private bedrifter og setter oss borgere på ''borgerlønn''. En ''lønn'' med satser fra middelhavsområdet?

Det forteller min ''ryggmargfølelse' meg :(

Jeg kan anbefale denne filmen
 
Se det, da hadde jeg rett i å følge min ''ryggmargfølelse' 'og umiddelbart hente ut min vakre TT ''Bluesy'', som var på 1 års garantikontroll hos Bjerke, rett etter at skoler stengt og alle arrangement etc. var stoppet

Det var tidlig lørdag morgen og det var underlig å gå langs Karl Johan uten å se mer enn en håndfull mennesker. Stakk innom Ferner Jakobsen. ..dødsstille, betjeningen virket desperate i blikket.

Og for å forfølge min ovennevnte ''ryggmargfølelsen''
Tipper før eller under Påske, vil vi bli nektet å gå ut. Matbutikker vil stenge, og man kan kun gå ut 1 gang i uken, under en slags organisert kontroll av myndighetene, for å handle matvarer.

M.a.o. Det private næringsliv vil bli destruert! Folks private økonomi vil kollapse

Hva blir neste?
Myndigheten tar over det som er av viktig samfunnsnyttige private bedrifter og setter oss borgere på ''borgerlønn''. En ''lønn'' med satser fra middelhavsområdet?

Det forteller min ''ryggmargfølelse' meg :(
Husk å få deg litt frisk luft hver dag. Ikke sunt å bare sitte inne!
 
Urmaker Bjerke stanset i går midlertidig all salg av Rolex, Tudor og Patek Philippe grunnet Covid19 og valutasvingningene.
Dette gjelder også de som har uavhentede klokker som allerede ligger i butikken og venter.
Hyggelig av dem å la kunden ta risikoen for valutafall. Fikk levert (og betalt) en bil for en ukes tid siden til langt mer penger uten at temaet i det hele tatt kom opp, men så er jo Bjerke tross alt Bjerke, og eierne må ha til pomade i håret.

Var den informasjon helt faktasjekket?
 
Se det, da hadde jeg rett i å følge min ''ryggmargfølelse' 'og umiddelbart hente ut min vakre TT ''Bluesy'', som var på 1 års garantikontroll hos Bjerke, rett etter at skoler stengt og alle arrangement etc. var stoppet

Det var tidlig lørdag morgen og det var underlig å gå langs Karl Johan uten å se mer enn en håndfull mennesker. Stakk innom Ferner Jakobsen. ..dødsstille, betjeningen virket desperate i blikket.

Og for å forfølge min ovennevnte ''ryggmargfølelsen''
Tipper før eller under Påske, vil vi bli nektet å gå ut. Matbutikker vil stenge, og man kan kun gå ut 1 gang i uken, under en slags organisert kontroll av myndighetene, for å handle matvarer.

M.a.o. Det private næringsliv vil bli destruert! Folks private økonomi vil kollapse

Hva blir neste?
Myndigheten tar over det som er av viktig samfunnsnyttige private bedrifter og setter oss borgere på ''borgerlønn''. En ''lønn'' med satser fra middelhavsområdet?

Det forteller min ''ryggmargfølelse' meg :(

Jeg begynte å lese denne og tenkte at her har du misforstått - Bjerke har stanset utlevering av nye klokker - ikke begynt å konfiskere gamle klokker som er inne for en sjekk. Men så ser jeg at det du jo er redd for er full nasjonalisering av hele det norske næringsliv, portforbud for hele det norske folk og statlig kontroll med utlevering av varer. Da er jo umiddelbar avhenting av Rolexen en logisk ryggmargsrefleks. Håper du husket å plukke opp noen pakker dasspapir på veien hjem også!
 
Jeg kjenner en som kjenner en som er venn med en i staten som kan bekrefte det @Mr.Erling sier her. Staten har en plan om å nasjonalisere hele det private næringslivet og innføre portforbud. Skulle få han til å bekrefte det på forumet her, men han var dessverre opptatt med å sprute chemtrails over huset til «en med for god ryggmargsrefleks» som måtte stoppes..
 
Kjenner ikke selger og kan ikke gå god for noe her, men virker som det endelig blir lettere og få ta i Rolex til fornuftige priser:) Og godt er det!

120’ for en YM er en fin pris, selv med en evt kommende service.
EDA7F497-7119-4551-9D32-160F6BCCEBE0.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr.Erling