Humortråden

Litt mer upolitisk humor coming up...

65193387_1359154457542435_3731059755431589063_n.jpg
 
Har du ikke vurdert å heller se en annen side? Just sayin´...
Chill...

Det er dessverre nettopp det jeg gjør, for her er det jo ingen ting å hente. Dette var tidligere en uhøytidelig og morsom tråd som etter min mening nå er ødelagt fordi noen få har kapret tråden til å spre politisk propaganda. Det synes jeg er synd, men jeg er kanskje alene om det.

Uansett, etter de utbruddene du har kommet med når noen har vært frekke nok til å antyde at vi kanskje skal få tråden tilbake på rett spor, så tror jeg kanskje ikke du er rett person til å be meg chille. Just sayin'...

Samme det, jeg har ikke tenkt å kjøre noe debatt på dette. Jeg holder meg heller unna og ser på klokker i stedet, så lover jeg for fremtiden å ikke blande meg opp i artighetene deres! :)
 
Det er dessverre nettopp det jeg gjør, for her er det jo ingen ting å hente. Dette var tidligere en uhøytidelig og morsom tråd som etter min mening nå er ødelagt fordi noen få har kapret tråden til å spre politisk propaganda. Det synes jeg er synd, men jeg er kanskje alene om det.

Uansett, etter de utbruddene du har kommet med når noen har vært frekke nok til å antyde at vi kanskje skal få tråden tilbake på rett spor, så tror jeg kanskje ikke du er rett person til å be meg chille. Just sayin'...

Samme det, jeg har ikke tenkt å kjøre noe debatt på dette. Jeg holder meg heller unna og ser på klokker i stedet, så lover jeg for fremtiden å ikke blande meg opp i artighetene deres! :)

Kanskje jeg er blitt drittlei om å lese "konspirasjonsteori" kommentaren hver gang jeg kommer med noe som ikke står i føcking VG.
Den type idiotisk erting er ikke noe jeg finner meg i. Det er barnslig som F.
"Konspirasjonsteori" ble funnet tilbake til 1870 i tekster og har bestandig vært brukt for å diskreditere/ latterliggjøre påstander.
Utbruddene kommer sjelden ut av 1 gangs erting... Eller tenker dere på at jeg lever på amfetaminer og steroider?
Mange som har kort mine her...:rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel