Solgt Omega Speedy Tuesday 2 "Ultraman" (m. lenke)

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.084
Sted
Fredrikstad
Verdens rimeligste Omega Speedmaster Speedy Tuesday 2 «Ultraman»?
En rask kikk på Tidssonen, Klokkeriet, Finn og Chrono24 kan i alle fall tyde på det.

Detaljer:
- Stålkasse, 42 mm diameter.
- Akryglass
- Vannresistent 5 ATM
- Omega kaliber 1861 (manuelt opptrekk)
- 48 timer gangreserve.
- Original Speedmaster-lenke (fra standardmodellen, brukt).
- Leveres komplett med ytterboks og boks (med en liten ding som var der ved levering), sertifikat, papirer, UV-lykt og originale ubrukte remmer (lær og nato).

Beskrivelse:
Speedy Tuesday 2 «Ultraman» trenger neppe noen nærmere introduksjon, jeg skriver noen ord likevel. Dette er en herlig nytolkning av den smått mytiske vintage «Ultraman», mekket av Omega og kompisene mine hos Speedy Tuesday/Fratello Watches. Klokken min ble reservert på nett på lanseringsdagen i fjor, og kjøpt gjennom AD i Fredrikstad november 2018.

Jeg ble ikke spesielt sjarmert av de originale remmene, som har forblitt ubrukt. Min Ultraman fikk imidlertid raskt en brukt «vanlig» Speedmaster-lenke. Det syns jeg klokken kledde utrolig godt, og lenken følger med på kjøpet.

Klokken har delt plass med andre klokker i boksen, og har aldri blitt brukt som en «daily beater». Det vises tydelig i den gode standen. Klokken har noen småmerker/riper på baksiden av remfestene, som følge av et par utålmodige lenkeskifter. Utover det fremstår den som svært strøken, og i tilnærmet ny stand. Jeg tror bildene taler for seg selv.

Pris: kr. 55.000,- (ingen bytter)

Ønsker en rask og smidig handel, og priser hele pakken svært gunstig. Ta kontakt på PM eller epost jhh@tidssonen.no

155262


omega-speedy-tuesday-2-ultraman-5.jpg


omega-speedy-tuesday-2-ultraman-3.jpg


omega-speedy-tuesday-2-ultraman-2.jpg


omega-speedy-tuesday-2-ultraman-4.jpg


omega-speedy-tuesday-2-ultraman-6.jpg