TS Drives

Skal selv på trackday rudskogen, (Fra Lillestrøm via Fet/mysen), bare å joine, om ikke annet for kjøreturen og se biler på bane.

PS. Trackday.no inkluderer nå forsikring i baneavgift! Ingen grunn til ikke å teste bil på bane altså!! :)
 
Lørdag 27. April
... tenker jeg meg en tur rundt denne løypa for å lufte veteranen:
91865_b9b661a88c90a38b468ee1b6e8eb15ce.png

Les mer om ruten her: https://www.tidssonen.no/forum/threads/kjøreruter-oslo-og-omegn.50326/

Jeg starter ved Storo. Regner med å rulle igang før lunsj og ta et stop i Holmsbu. Svar gjerne her i tråden om noen er fysne på å slå følge!

Kjør!

Noe usikker værmelding for lørdagen. Jeg får ikke EU-godkjent italieneren før tidlig mai, men stiller med tysk arvestål eventuelt. Hvordan er stemningen?
 
Noe usikker værmelding for lørdagen. Jeg får ikke EU-godkjent italieneren før tidlig mai, men stiller med tysk arvestål eventuelt. Hvordan er stemningen?

Da ser det ut til at det ikke blir noen tur ut her imorgen for min del, dessverre. Håper på bedre lykke når jeg er tilbake i Noreg i juni. Forhåpentligvis med EU-godkjent vogn...:rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: komodo
Trackday førstkommende søndag 26. mai - Noen som skal?
Jeg skal trolig dit, og tar gjerne en omvei/samkjøring til/fra Rudskogen (Lillestrøm).
 
Nå som jeg har kjøpt meg leketøy vil jeg gjerne melde meg på neste kjøretur.
Er det noen samlinger i løpet av juni?

Bil og klokkeprat hadde vært artig.
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch
Nå som jeg har kjøpt meg leketøy vil jeg gjerne melde meg på neste kjøretur.
Er det noen samlinger i løpet av juni?

Bil og klokkeprat hadde vært artig.

Jeg har foreløpig mulighet bl.a.:
  • lø 15.(før 15),
  • lø 22,
  • sø 23,
  • lø 29 (etter trackday),
  • sø 30. juni.
 
Kveldstur i Maridalen.
Jeg må si meg fornøyd med nedlegg-vinkel. 31 og 32 grader er greit på en MGF.

SmartSelect_20190614-201234_MyRide.jpg


8