Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Tusen takk til @GrandCarrera for en liten, men hyggelig handel - jeg handler gjerne med deg igjen :)

Oppdatert liste over Good Guys:

Kjøpere:
Guybrush Threepwood
Cuoresportivo
Andreaswk
BjørnH
Jonathse
Mr green
Lido
Selfcaged
heerl
LordRolex
Kawe
Bulder
Sprocket
agjell
J.CAT
Hvermansen
Timebandit X2
andersmp
brgagr
Herman-007
Utinaturen
sjuli_123 X3
SuperHugo
erikbaja
CHH
bullet X2
NoFun
Tysnesingen

Selgere:
Alinoe
Xalle
Midas Mulligan
GrandCarrera
 
  • Liker
Reaksjoner: GrandCarrera
Har handlet klokke av @Hvermansen
Dette må være tidenes GG!
Når jeg handler klokker forventer jeg kun at selger er ærlig og redelig, samt kan svare på spørsmål på en skikkelig måte.
Men hvermansen overgår alle forventninger. Der andre svarer "går godt, innenfor spec" når jeg lurer på daglig avvik, løper hvermansen til en kompis for å hive klokken på timegrapher for å kunne gi et godt svar!
Klokken var selvsagt som beskrevet, frakt ble ordnet smertefritt, og en liten mangel ble selvsagt ordnet uten noe styr.

Topp kar!
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvermansen
Har handlet klokke av @Hvermansen
Dette må være tidenes GG!
Når jeg handler klokker forventer jeg kun at selger er ærlig og redelig, samt kan svare på spørsmål på en skikkelig måte.
Men hvermansen overgår alle forventninger. Der andre svarer "går godt, innenfor spec" når jeg lurer på daglig avvik, løper hvermansen til en kompis for å hive klokken på timegrapher for å kunne gi et godt svar!
Klokken var selvsagt som beskrevet, frakt ble ordnet smertefritt, og en liten mangel ble selvsagt ordnet uten noe styr.

Topp kar!
Tusen takk @Perilei :) Bare gode ting å si om deg og!! Hyggelig korrespondanse, rask overføring, alt etter boka!

Good Guy på alle måter! Takk for handelen!
 
Utført en særdeles hyggelig og smertefri handel med @urtid Her er alt på stell og tar seg ekstra tur for å få til f2f handel. Kan absolutt anbefales. Skulle bare hatt mer tid. Da ivrige entusiaster hadde mye og snakke om.
 
Utført en særdeles hyggelig og smertefri handel med @urtid Her er alt på stell og tar seg ekstra tur for å få til f2f handel. Kan absolutt anbefales. Skulle bare hatt mer tid. Da ivrige entusiaster hadde mye og snakke om.
Takk for hyggelig tilbakemelding, @Tubbs ! Svært ryddig prosess, handel og i tillegg veldig hyggelig klokkeprat med en entusiast i dag. @Tubbs er en skikkelig GG og anbefales av meg. Må få til mer tid neste gang jeg er i byen!
 
  • Liker
Reaksjoner: Tubbs
Takk for en hyggelig og ryddig handel @GJB
Virkelig GG,ingen problemer og gjøre handel med. Anbefales på det varmeste til andre kjøpere.