Høstdepresjon

Dagens dobbel fra London
130371_565ba9befbb8ef88077777dc2da9abcd.jpg
130370_de028a52259de75c84f3a349084ebc01.jpg
 
Redigert:
Fikk en hyggelig telefon på formiddagen.
Den nye remmen til F.P. Journe Octa Lune er nå klar for avhenting.
Denne blir helt drøy. Stikkord. Halvblank krokodille på begge sider (store og små skjell), håndsydde sting i platina og Edzilla sine initialer stemplet på innsiden.
photo_2019-02-09_11-12-13.jpg
 
Tilbake fra nok en herlig tur i London.
Denne gangen bodde vi i Shoreditch, på det maks hippe hotellet: Ace Hotel.
Fikk oppgradert til største rommet deres med utsikt til Shoreditch High Steet. Fikk nesten litt følelsen av å bo i den hippeste delen av New York.

Her er noen bilder fra vinterferien i Shoreditch.
 
Shoreditch er sammen med Camden mine favoritter i London. Floripa er bra på lørdager. Utested som plutselig ut av intet fyrte i gang AC/DC midnatt lørdag..
 
Shoreditch er sammen med Camden mine favoritter i London. Floripa er bra på lørdager. Utested som plutselig ut av intet fyrte i gang AC/DC midnatt lørdag..

Shoreditch, Hoxton, Bethnal Green, Haggerston, Whitechapel er spennende og inspirerende på mange måter.
Brick Lane er blant annet et mekka for vintage klær, barbersjapper, platesjapper, drikke øl, og danse til house til langt på morgenkvisten. Sist helg var det ølfestival her med 155 bryggerier og forventet besøkstall på over 12.000.
https://www.craftbeerrising.co.uk
 
Var akkurat på utkikk etter cocktail-barer i London -- virker som det meste som er nytt og spennende (hint: worlds 50 best bars-lista) er i øst/nord-øst. Var på Swift for et par uker siden som riktignok er i Soho, men de serverte noen veldig gode whiskey sours. De har en kjempelang whiskeyliste. Eneste nedturen er at du kun får booka bord i 2 timer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Haha. Niks...Koko i Camden er bra i party-øyemed..Og så er det et kult sted i Camden. En gammel stall / låve som er gjort om til Club. Både innendørs og utendørs. Veldig bra om sommeren når det er varmt og fint..
 
Haha. Niks...Koko i Camden er bra i party-øyemed..Og så er det et kult sted i Camden. En gammel stall / låve som er gjort om til Club. Både innendørs og utendørs. Veldig bra om sommeren når det er varmt og fint..

Skal jeg være helt ærlig, så er jo Camden blitt et reneste turisthull. Er jo helt kaos med tonnevis av uvitende amerikanere, asiatere som alle ønsker å kjøpe Doc´s, gå i "punka" klær og henge ut på de rette stedene for å spise vegansk. Mye mulig at jeg er litt streng, eller "ignorant". Men blir nok lenge til vi besøker Camden igjen.
 
  • Haha
Reaksjoner: Lynch
Har lenge drømt om noe helt spesielt i samlingen. Klokkesamlingen for å være presis. Men aldri tatt det helt ut. Men etter en hyggelig samtale med Aslak Glosimot Dalen hos Tidemann Urmakermester bestemte jeg meg. Unboxing er forventet på tirsdag kveld.

Legger ved et lite hint.
44DD89C0-DBD2-4500-9AB0-ED8CA6EF77D3.jpeg