Omega Seamaster-tråden

Ville vært tålmodig og prøvd en WTB her på forumet.
Prisene på Chrono24 er generelt høy, og så får du moms på toppen. Med for tiden ugunstig kronekurs blir det dyrt....
Om du allikevel er utålmodig, ikke er redd for høy dollar, euro eller 25% mva og vill ha klokken straks så sjekk her:
https://www.watchrecon.com/?query=2254.50
 
  • Liker
Reaksjoner: Edvino
Takk for svar westmouth.

Har ikke hastverk nei så la ute WTB her idag, satser på at folk her i tråden får det med seg.

De fleste på chrono24 ser ut til å være polert noe voldsomt, vil det være tilfelle andre plasser også?
 
Jeg ville satset på en fra forumet ja, må nok være litt tålmodig men de dukker opp fra tid til annen. Tror du får en bedre pris også sammenlignet med å kjøpe fra utlandet.
 
E0A0D336-C8B9-4573-B067-DECEA7FF12A6.jpeg
 
Hei alle

Har bestemt meg for at jeg vil ha en 2254.50 og det er jo relativt sjeldent til salgs her på forumet. Så jeg ser litt på chrono24, er det andre steder jeg også burde følge med?
Har fått meg med at det gjerne prises litt høyt der så er det noen som har en formening om ca pris jeg kan prøve å prute ned til hvis man går ut ifra at det ikke er noe service behov?

Eg solgte min watch-only rett fra service for 16 000 kr i vår ;) Mulig den er blitt noko meir populær no?

Pic related
2C1FA586-4868-46AF-9E84-94EBD211FAC5.jpeg
 
Noen som kjenner til denne modellen fra Omega? Apnea introdusert i 2003 i samarbeid med fridykkeren Jacques Mayol. En spesiell Chronograph som marker med rødt pr minutt.
Ikke sett noen til salg i Norge, men vurder å source en til samlingen. Noen som har noen tanker om denne? Holdbarhet på urverk, prisnivå og samleverdi.
Alle innspill mottas med takk fra en som er novise på Omega, men liker estetikken på akkurat denne modellen.
22A1CC1F-0CED-4BBF-81EE-3794B7345C27.jpeg
 
Har akkurat kjøpt meg en 2254.50. Noen som vet hvor mange runder opptrekk som skal til for å få den fullt opptrekket? Og går det ann å overtrekke urverket slik at det blir skadet? Prøver å være føre var... takker for svar :)
 
Noen som kjenner til denne modellen fra Omega? Apnea introdusert i 2003 i samarbeid med fridykkeren Jacques Mayol. En spesiell Chronograph som marker med rødt pr minutt.
Ikke sett noen til salg i Norge, men vurder å source en til samlingen. Noen som har noen tanker om denne? Holdbarhet på urverk, prisnivå og samleverdi.
Alle innspill mottas med takk fra en som er novise på Omega, men liker estetikken på akkurat denne modellen.
Vis vedlegg 112876

@Rune AB
https://www.tidssonen.no/forum/threads/omega-seamaster-apnea-selges.52687/
 
  • Liker
Reaksjoner: Run AC
Omega seamaster med 600 meters vanntetthet på en NATO i omegas egen novonappalær som helst bør unngå vann. Er det galskap? Kanskje ikke mer eller mindre enn selve klokkekjøpet.
3D22017D-3C1C-4846-8B30-3870AE4CDDDA.jpeg


Reimen gir en annen følelse av uret og er behagelig også ved lave temperaturer. Så får jeg heller utsette de dypeste dykkene til sommeren er tilbake og lenken tas på.