Kjøp av SNK809 i Norge

Medlem
15. des. 2017
Innlegg
13
Sted
Kristiansand
Jeg har en Seiko SNK809 som jeg kjøpte fra en selger på eBay i juli. Problemet er at den har gangreserve på under 24 timer, noe som betyr at den er defekt. Den saken som spinner rundt skrangler en del. Klokka er ikke kjøpt av en autorisert forhandler og jeg har derfor ikke garanti på den. Og selgeren hadde ikke flere SNK809 i sortimentet sitt. Å reparere den jeg har nå uten garanti koster trolig flere ganger prisen en ny klokke koster.

Jeg har ikke lyst å kjøpe en ny fra eBay siden jeg har dårlig erfaring. Jeg har prøvd å finne nettbutikker som selger klokka, men har ikke funnet noen som shipper til Norge. Det er heller ingen norske nettbutikker som jeg har sett på som selger den.

Irriterende! Det er jo en av de mest populære klokkene til Seiko. Veldig rart at den er umulig å få tak i når jeg bor i Norge. Noen som har tips til hvordan jeg kan få tak i en ny?

Jeg kan forøvrig si litt om hva som gjør at jeg liker denne klokka så godt. Jeg har små håndledd og de fleste klokker ≥ 38mm blir for store for meg. Den er dessuten behagelig å ha på håndleddet. Den kan moddes, men jeg liker den godt som den ser ut original. Den har høy bang-for-buck ratio. Mye klokke for pengene.