Klokkespotting

Det er en S/el. Sports elegance. Forgjengeren til Link. Hadde en i gull & stål i 10 år. Mest komfortable lenken jeg har hatt. 200m wr under 10mm og tålte det meste. Fantastisk ur

Takk for info. Fristende å prøve å finne en slik på bruktmarkedet :)
 
Flere fine eksemplarer ute i verden. To ulike kasser. En ala den du så som er ment for lenke og reim med endlink og en for reimer. Eneste minus ved lenken er at når den må strammes så er det litt jobb. Jeg vurderer jevnlig å kaste monoganismen på dynga å få meg et eksemplar igjen. Foruten Quartz både auto og chronometer sertifiserte 2892-a2
 
  • Liker
Reaksjoner: Bond
Helgull Daytona med dia-skive, og gullbelagt dw på de to sidemennene OSL - TOS i morges.
IMG_20200225_155331.jpg
 
Magnus Carlsens vekkerklokke i siste reklamefilmen han spiller i. Meistersinger. Tror det er en ren tilfeldighet, da jeg ikke har sett noe annet samarbeid mellom de.
7B98EF23-5741-4658-9F2A-533F3CE7AE2F.png
 
Godt funnet! Heftig sak det der, og så med lenke i tillegg. Er så uvant å se FPJ med lenke, klarer ikke bli enig med meg selv om jeg liker det eller ei...

Ingen stor fan av FPJ på lenke. Komforten er upåklagelig men synes allikevel disse klokkene ser best ut på en frekk skinnrem.
En skikkelig Fuck ‘Em All piece er det!
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen