A. Lange & Söhne-tråden

AFCF60B8-A767-4398-89C3-955A29DB350D.jpeg
Nydelig. Hva med et bilde av baksiden?
Of course (er ikke akkurat noen fotograf). Hvordan lyset treffer de forskjellige overflatene må nesten oppleves.
 
37 millimeteren?
Det stemmer. Prøvde også 40mm, men i mine øyne fungerer klokken mye bedre i 37mm. Skiven er mer balansert, urverket passer bedre til kassen, etc. Forskjellen i pris er jo også ganske syk... Mener Lange har vært lure her for å tiltrekke seg en yngre / ny kjøpergruppe.
 
  • Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
Vis vedlegg 144319 Denne klokken var målet for 2019, og tidligere i uken ble drømmen endelig realisert. Førsteinntrykket er helt fantastisk, og selv om den er ganske enkel har jeg aldri beundret en ny klokke på denne måten. Blir spennende å se hvordan følelsene utvikler seg over tid, men tror dette er en klokke som bare vil fortsette å imponere.

Takk til Tidemann for kjempe service og hyggelige samtaler!
Gratulerer. Har nettopp kjøpt denne utsøkte, elegante klokken selv.
 
  • Liker
Reaksjoner: Canuck
Da var det endelig min tur til å hive meg med i denne tråden. Tusen takk til Urmakermester Tidemann og Sebastian for en fantastisk service. Kan ikke annet enn å anbefale disse gutta. Setter liv i tråden med en liten unboxing. For en fantastisk klokke! I mine øyne er dette noe av det mere "sporty" og anvendelige som kommer fra denne kanten.

fullsizeoutput_1617.jpeg
fullsizeoutput_1621.jpeg
fullsizeoutput_1615.jpeg
fullsizeoutput_1616.jpeg
fullsizeoutput_162d.jpeg
fullsizeoutput_161e.jpeg
fullsizeoutput_1628.jpeg
fullsizeoutput_1632.jpeg
 
Da var det endelig min tur til å hive meg med i denne tråden. Tusen takk til Urmakermester Tidemann og Sebastian for en fantastisk service. Kan ikke annet enn å anbefale disse gutta. Setter liv i tråden med en liten unboxing. For en fantastisk klokke! I mine øyne er dette noe av det mere "sporty" og anvendelige som kommer fra denne kanten.

Vis vedlegg 153665Vis vedlegg 153666Vis vedlegg 153667Vis vedlegg 153668Vis vedlegg 153669Vis vedlegg 153670Vis vedlegg 153671Vis vedlegg 153664

Gratulerer med en fantastisk flott klokke!
 
  • Liker
Reaksjoner: Wada