Event Tidssonen GTG, Oslo 16. november

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.116
Sted
Fredrikstad
invitasjon_tidssonen_final.jpg


Påmelding sendes til events@tidssonen.no

Inkluder fullt navn, telefonnummer og epost – gjerne også brukernavn.

PS: Det er begrenset med plasser, så vær vennlig å gi en lyd dersom man er påmeldt, men ikke får anledning til å stille.
 
Redigert:
Synd at det ikke blir noen flere kvinnelige deltakere, ergo trekker min seg...Vi drar i stedet på hyttetur og begge melder dermed avbud. :(
 
Takk for påmeldinger så langt!

Det er fortsatt noen plasser ledige. Mulighet til litt horologisk nytelse før julenstyret starter ;)
 
Tusen takk for et hyggelig arrangement. Mange hyggelige TS're og takk til generøsiteten til Casio gutta som sto for god mat og drikke.
Faktisk overaskende mange fine ur fra Casio som ble vist frem.
Tusen takk for et fantastisk arrangement JH og spesielt takk til Casio gutta for all mat/drikke og klåing på et merke jeg ikke var alt for godt kjent med fra før. Og til dere som mener @Gin er bare gretten om dagen, så tar dere skammelig feil. Han har bare fantastisk skjegg :)

Lite bilde fra dagens GTG med den ekte Gentaen ;)
IMG_4506.jpg
 
Takk for en super kveld gutta! Ekstra takk til Jon Henrik og Casio for et meget vellykket arrangement. Alt for lenge siden sist GTG for min del så det var hyggelig å møte kjente ansikt igjen (og nye selvsagt) :)

Her er det desidert beste bildet jeg klarte å ta i dag. Jeg ga opp å ta bilder.
DSC_0000_BURST20171116195404098.JPG
 
Hvilke klokker viste Casio frem? Mr. G kanskje? Har lest mye om toppmodellene deres, helt rå finish på bezel og lenke vistnok. For en som hadde mye av ungdomstiden sin på 90-tallet så har Casio definitivt en stor stjerne hos meg. Ingenting var kulere enn G-shock med bullbars.
 
  • Liker
Reaksjoner: aslakd
Hvilke klokker viste Casio frem? Mr. G kanskje? Har lest mye om toppmodellene deres, helt rå finish på bezel og lenke vistnok. For en som hadde mye av ungdomstiden sin på 90-tallet så har Casio definitivt en stor stjerne hos meg. Ingenting var kulere enn G-shock med bullbars.
Jepp MrG var på plass - sinnsyk "maskin" til den nette sum av 78.000.-:eek:
MEN... håndbanket titan er jo bare sinnsykt da.