Klokkespotting

IMG_0709.JPG


Fifty Fathoms Chrono på vei til Edinburgh
 
Godt å se at sjåvinismen lever i beste velgående:rolleyes:
Jeg hadde heller kjørt Yaris selv, enn å la kona kjøre en blikkboks(dødsfelle) på hjul..

Kona har bil med fire hjul. Selv disponerer jeg kun en enkel sykkel med to hjul og kurv.
 
Er i Lisboa en tur, overraskende mange brukt-butikker her, med et bra utvalg med OK priser. En SUB til EUR 4.700.- er vel ikke så gærnt?
Vis vedlegg 45913 Vis vedlegg 45915
Det gir snaut 56k ferdig med toll, så det vil jeg absolutt si. Du får ta den med hjem, og selge den til ågerpris her hjemme. Er jo helt hinsides..siste jeg så, var noen som forlanget 70k for en 16610o_O
 
Det gir snaut 56k ferdig med toll, så det vil jeg absolutt si. Du får ta den med hjem, og selge den til ågerpris her hjemme. Er jo helt hinsides..siste jeg så, var noen som forlanget 70k for en 16610o_O

Den utgaven av 16610'en har det dog blitt produsert få av, om den er verdt 70k i dag vil markede regulere. Det sagt, så er hinsides en fin betegnelse.
 
Den utgaven av 16610'en har det dog blitt produsert få av, om den er verdt 70k i dag vil markede regulere. Det sagt, så er hinsides en fin betegnelse.
Ok. Det var mer enn jeg var klar over, og jeg vil gjerne lære, så om det er mulig å få en forklaring på den spesifike modellen?
 
Var innom postkontoret i Vika etter lunsj på fredag, spottet ingen klokker, men en herre som leverte inn pakke til Lervik ur. Antar det er noen her?