Dagens sneakers

Øverste. Skal du fyre helt svart sko kan du like godt kjøre en eller annen form for ultraboost / pureboost.

Ser ikke nmd hypen
 
@andersen hver sin smak, I guess. Har på meg ultraboost V3 as we speak, synes rett og slett at NMD er mer komfortable. Hvis jeg skal rate de boostskoene som jeg eier etter komfort, så vil jeg si:
1. NMD R2
2. NMD R1
3. Ultraboost uncaged
4. NMD XR1
5.Ultraboost V3
6.Yeezy 350
7. EQT
Synes riktignok at UB Uncaged har den feteste triple black-versjonen som så langt har blitt sluppet.
 
Balenciaga Race Runners
Vis vedlegg 43922
Ikke ofte jeg kommenterer her lenger- men slik overtredelse må bare stilpolitiet kommentere... det er IKKE greit på noen måte å ha nike swoosh logo under disse. Her skal du ha no logo sokker. Alternativt er det lov med og oppmuntres til å bruke sterke kontrastfarger på ankelsokker
 
Nu kix. Petroleumsblå - akkurat passe funky.

20170820_123139-01.jpeg
 
Synd ikke Adidas er mulig å skaffe i store størrelser. Sist jeg har vært på jakt har de gjerne stoppet på 45, noe som tilsvarer rundt 43 i andre sko etter min erfaring.
Hadde et par i 47 en gang. De passet.
 
Synd ikke Adidas er mulig å skaffe i store størrelser. Sist jeg har vært på jakt har de gjerne stoppet på 45, noe som tilsvarer rundt 43 i andre sko etter min erfaring.
Hadde et par i 47 en gang. De passet.
www.adidas.no har omtrent alle modeller opp til 491/3 og størrelsen til adidas er normal, så 491/3 burde holde for de fleste...
 
Jeg bruker normalt størrelse 40 i de fleste merker. Men Adidas må jeg ha 41-og-en-tredjedel. Så Adidas er definitivt små i størrelsene. Kjekt å vite ved bestilling på nett hvis du ikke har funnet "din" Adidasstørrelse enda.
 
  • Liker
Reaksjoner: space
Jeg bruker normalt størrelse 40 i de fleste merker. Men Adidas må jeg ha 41-og-en-tredjedel. Så Adidas er definitivt små i størrelsene. Kjekt å vite ved bestilling på nett hvis du ikke har funnet "din" Adidasstørrelse enda.

Definitivt er nok for generaliserende. Adidas har en god del (understatement) modeller, så husk at noen er smale, andre er brede - og poenget her er ikke at adidas ER små i størrelsen, men hvilken fotform (lest) du selv har.