Vis oss din Seiko!

11 år gammel, aldri åpnet, aldri servet, aldri smurt, brukt til det meste... Avvik på +2 sekunder per døgn ved variert bruk... What's not to like? :D

IMG_0712.JPG
 
IMG_8541.JPG
Har nå to stk. Waffle repro reimer. En fra Uncleseiko og en fra WJean.
De ser identiske ut, men Uncleseiko har nok den som virker best kvalitetsmessig. Den fra WJean virker dog mer autentisk i materialet. Blankere og tynnere.
Devil is in the details.
 
Flotte klokker! Alpinisten gjer seg forresten utrulig bra på lenke etter bilda å dømme. Er du fornøgd med SNA411? :)

Dessverre ikkje mi klokke, men her er eit bilete:
Vis vedlegg 47484
Takk for det! Har en Colareb reim på vei til Alpinisten, kanskje jeg burde vurdere lenke også.

Er veldig fornyd med SNA411 den korte tiden jeg har hatt den, fått bruk for kronografen overraskende ofte.
 
  • Liker
Reaksjoner: ErlingSG
@RosleMogee Kan lett anbefales;) Jeg hadde en SKX007 før, men synes SRP var et steg opp. Den sitter veldig behagelig på armen, spesielt på den gode gummiremmen som følger med. Cushion case gjør at uret føles mer fordelt på håndleddet. Oppleves ikke som stor. Herlige detaljer med timemarkørene som popper ut av skiva. Har vurdert å kjøpe en SKX009/SRP779 eller en SRPA21 for å ha en i tillegg med litt farge, men foreløpig funnet ut av den hadde blitt mindre brukt. Digger den sorte og enkle SRP777:D

IMG_1003.JPG
DSC01021.jpg
 
@RosleMogee Kan lett anbefales;) Jeg hadde en SKX007 før, men synes SRP var et steg opp. Den sitter veldig behagelig på armen, spesielt på den gode gummiremmen som følger med. Cushion case gjør at uret føles mer fordelt på håndleddet. Oppleves ikke som stor. Herlige detaljer med timemarkørene som popper ut av skiva. Har vurdert å kjøpe en SKX009/SRP779 eller en SRPA21 for å ha en i tillegg med litt farge, men foreløpig funnet ut av den hadde blitt mindre brukt. Digger den sorte og enkle SRP777:D

Vis vedlegg 47937 Vis vedlegg 47938
Flotte bilete! Eg skal ta å prøve ein når eg er på Schiphol om eit par veker, men innerst inne må eg vel innsjå at eit kjøp kun blir for å kompensere for at SBDX017 ikkje er innen rekkevidde enda. ;)
20170704_030709.jpg