Omega Seamaster-tråden

IMG_4785.JPG
Ny reim på gamlegliset:
 
Hei, dette er mitt første innlegg, beklager på forhånd om jeg ikke kan reglene!
Jeg har arvet en 60-talls Omega Seamaster de Ville av en Onkel. Klokka er i gull, på låsen står det at det er 18k. Jeg er sikker på at urskiva er 18k gull og tror armbåndet også er det.
Jeg har egentlig lyst å beholde den, siden den er veldig fin, men vil gjerne vite verdien også. Søsteren min arvet en Rado klokke, og det hadde vært greit å vite verdiforskjellen.
Takk for svar!
PS. Vet ikke hvordan man legger ut bilde, beklager.
 
En eller flere av dere som tilfeldigvis har en førstegenerasjons PO med 2500 verket? Jeg har en som jeg hører støy fra rotoren på. Er det noe flere av dere opplever med 2500-verket?
 
En eller flere av dere som tilfeldigvis har en førstegenerasjons PO med 2500 verket? Jeg har en som jeg hører støy fra rotoren på. Er det noe flere av dere opplever med 2500-verket?
Kan ikke si jeg har hørt noen lyd fra min. Ristet litt ekstra på håndleddet nå for å være sikker men hører bare litt rasling fra lenken.
 
Det irriterer meg at de skal komme med sånn oppgulp som det der, når de kan så mye bedre.
 
  • Liker
Reaksjoner: titan
Fyssjameg for noe juggel de har klart å skrape ihop nå. Lurer på hva Archie Luxury ville ha sagt om dette
 
@JørgenO kan du sjekke pris og leveringstid på micro adjust-spennen som passer til smpc? Partnr er 117STZ001154 for den lengste (6 klikk) og 117STZ004666 for den korteste (3 klikk).

Takk på forhånd! :)
 
Redigert: