The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Får satse på et lite varsel - jeg kan jo ikke risikere å være på ferie når den leveres..... Jeg synes likevel det er rart at min AD har tilnærmet null informasjon om konseptet o_O

Jeg syns det er litt kult jeg at ingen vet noenting, det har jo egentlig vært hele konseptet her mtp. hvordan den ble lansert og. Men må si at det klør fælt i fingrene nå..
 
Da jeg var innom Bjerke noen uker etter lansering, så fortalte de at Speedy Tuesday kom like bardust på dem som på oss, og at de visste svært lite... Virker som dette i stor grad er styrt sentralt, og ADene bare er et utleveringspunkt.
 
Noen som har hørt rykter om leveringsdaoter og om alle blir levert samtidig eller om noen land/deler av verden er før andre?

Klarer snart ikke vente lenger o_O

Fra det jeg har lest på OF er det planlagt at leveringen skal starte nå i Juni og være avsluttet innen Juli. Om dette stemmer vet jeg ikke :) Jeg tror også det er veldig tilfeldig hvilke land/butikker som blir tildelt klokkene først
 
Ekstra info:

Som bildene tilsier og som Robert Jan har nettopp fortalt, så vil ikke numrene bak på klokken inneholde noen 0'er før det reserverte tallet. Har du bestilt 0145, vil det stå 145/2012 etc.
 
Fra det jeg har lest på OF er det planlagt at leveringen skal starte nå i Juni og være avsluttet innen Juli. Om dette stemmer vet jeg ikke :) Jeg tror også det er veldig tilfeldig hvilke land/butikker som blir tildelt klokkene først

Da satser vi på det. Er baklokkene ferdig og urverkene i klokkene som vist på bildet (selv om det nok kan være et reklamestunt bare), er nok de antagelsene ganske innafor :)
 
Da jeg var innom Bjerke noen uker etter lansering, så fortalte de at Speedy Tuesday kom like bardust på dem som på oss, og at de visste svært lite... Virker som dette i stor grad er styrt sentralt, og ADene bare er et utleveringspunkt.

Det stemmer. Såvidt jeg vet var det en greie som ble initielt planlagt helt på øverste nivå, mellom Aeschlimann og Robert-Jan hos Fratello Watches :)
 
Er nok litt tid igjen. Jeg byttet akkurat pick-up fra London til Oslo denne uken, og det var ikke noe problem. Hadde klokkene vært på vei ut døren ville jeg tro det hadde vært vanskeligere å bytte.
 
Tror heller ikke de er på vei ut dørene nå. Tipper at alle klokkene ferdigstilles fortløpende og skal videre til kontroll før de sendes :) Kanskje det tar en to ukers tid, og at første batch med klokker forlater Omega HQ rundt 5 Juni :rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Canuck
Låner dette bildet fra Omega Forums:
SpeedyTuesday med strap til Snoopy. Dette synes jeg så veeeeldig bra ut! :)

Vis vedlegg 42579
Enig, likte denne svært godt. Har i tillegg sett på en del flere OEM-reimer som jeg tror kan fungere med Speedy Tuesday, men klarer ikke å finne de jeg ønsker til salgs noe sted. Har sjekket Watchobsession.co.uk, hvor de har en del av de jeg har sett for meg, men de er selvfølgelig "sold out" og har vært det i lang tid. Er det noen som har noen gode sider hvor en kan få kjøpt, eller må en til AD for å få tak i dette?
 
Enig, likte denne svært godt. Har i tillegg sett på en del flere OEM-reimer som jeg tror kan fungere med Speedy Tuesday, men klarer ikke å finne de jeg ønsker til salgs noe sted. Har sjekket Watchobsession.co.uk, hvor de har en del av de jeg har sett for meg, men de er selvfølgelig "sold out" og har vært det i lang tid. Er det noen som har noen gode sider hvor en kan få kjøpt, eller må en til AD for å få tak i dette?

Ta en tur til Bjerke på Karl Johan og spør etter Snorre. Han fikser det meste :)
 
Screenshot_20170530-133310.png


Lagt ut i dag, noen som har fått lignende?

RJ Broer har et innlegg på en FB gruppe der han hinter om at det begynner å nærme seg en utlevering av ST.

Link til gruppe:
https://www.facebook.com/groups/1388631234561475/
 
Jeg har ikke mottatt den mailen, men fra responsen ellers på FB gruppen og på Omega Forums, så virker det ikke som mange andre har fått den. :)
 
Ikke fått den jeg heller, men når det er sagt, så fikk jeg bekreftelse på leveringssted for flere måneder siden. Uten at det gjør at tida går fortere... :D
 
Han hadde bare ikke bekreftet tidligere hvor han ønsket at klokka skulle leveres - de aller fleste har allerede bestemt seg for leveringssted :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Huygens